چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
ساخت نخستین کتابخانه عمومی در طسبوح/خیّران پای کار آمدند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس از ساخت کتابخانه خیّر‌ساز در شهر فاقد کتابخانه طسوج خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در فارس، روح‌الله منوچهری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس در دیدار با شعبان انصاری‌فر، خیر نیک‌اندیش طسوجی و قاسم زارع وکیل وی، ساخت کتابخانه در شهر فاقد کتابخانه طسوج را مورد بررسی قرارداد.
 
روح‌الله منوچهری در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از نیت شعبان انصاری‌فر، عنوان کرد: در هر پروژه‌ای که خیّرین ورود کنند، به آن پروژه برکت می‌بخشند و کار با سرعت بیشتری انجام می‌شود.
 
وی ادامه داد: توجهی که به حوزه خیّرین داریم، توجه ویژه است. نگاه خیّرین، نگاه مادی و زمینی نیست و چیزی فراتر است.
 
مدیرکل کتابخانه‌‎های عمومی فارس درباره وضعیت شهر طسوج از نظر کتابخانه‌ای عنوان کرد: طسوج از شهرهای فاقد کتابخانه استان است که با وجود جمعیت زیاد هنوز از نعمت کتابخانه برخوردار نیست؛ البته در سا‌های اخیر تلاش‌هایی در این زمینه صورت گرفت. امیدواریم با حضور و نیت خیّر، شهر طسوج به زودی کتابخانه‌دار شود.
 
منوچهری تاکید کرد: وظیفه خدمت به مردم است؛ این ظرفیت فراهم شده است که با نیت خیرنیک‌اندیش کتابخانه در طسوج ساخته شود و خدمت‌رسانی فرهنگی به مردم منطقه فراهم شود.
 
وی ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی صحیح و کارشناسی کار اصولی پیش رود و تعهدات خیر محترم که ساخت کتابخانه است و تعهدات اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، به بهترین شکل ممکن و در کوتاه‌ترین زمان انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها