دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
«واقعیت رویای من است» اثر بیژن نجدی به چاپ ششم رسید

مجموعه اشعار بیژن نجدی با عنوان «واقعیت رویای من است» به تازگی به چاپ ششم رسیده و از سوی نشر مرکز در 368 صفحه منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ «واقعیت رویای من است» مجموعه اشعاری از بیژن نجدی، شاعر و داستان‌نویس ایرانی است که به تازگی چاپ جدید آن در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

بیژن نجدی شاعر و داستان‌نویسی بود که در زمان زندگی خود تنها مجموعه داستان «یوزپلنگانی که با من دویده‌اند» را در سال ۱۳۷۳ منتشر کرد که در سال ۱۳۷۴ نیز جایزه قلم زرین جایزه گردون را به خود اختصاص داد. بقیه آثارش پس از درگذشت او توسط همسرش به چاپ رسید.

داستان‌های این نویسنده در سبک‌های واقع‌گرایی و فراواقع‌گرایی نوشته شده‌‌اند و او را از پیشگامان داستان‌نویسی پست مدرن در ایران به‌شمار می‌آورند.

نجدی خود را این‌طور معرفی کرده است: «من به شکل غم‌انگیزی بیژن نجدی هستم. متولد خاش. گیله‌مرد هم هستم. متولد ۱۳۲۰ (سالی که جنگ جهانی دوم تمام شد). تحصیلات لیسانسیه‌ ریاضی. یک دختر و یک پسر دارم. اسم همسرم پروانه است. او می‌گوید. او دستم را می‌گیرد. من می‌نویسم.»

چاپ ششم مجموعه اشعار «واقعیت رویای من است» در 368 صفحه و با قیمت 98 هزار تومان منتشر شده است.

از دیگر آثار بیژن نجدی که به همت نشر مرکز منتشر شده است می‌توان به «داستان‌های ناتمام»، «یوزپلنگانی که با من دویده‌اند» و «دوباره از همان خیابان‌ها» اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها