یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
دیدار با پیوند فرهادی و جشن امضای کتاب « گزیده مقالات شمس»

دوم تیر، به مناسبت زادروز پیوند فرهادی، نویسنده کودک و نوجوان، جشن امضای کتاب جدید این نویسنده به نام «گزیده مقالات شمس» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، آیین جشن امضای کتاب «گزیده مقالات شمس»، پنج‌شنبه 2 تیر از ساعت 18 تا 20 در خانه فرهنگ و هنر گویا واقع در خیابان کریمخان روبه‌روی ایرانشهر برگزار می‌شود.

گزیده مقالات شمس اخیرا در 64 صفحه و بهای 32 هزار  تومان توسط انتشارات گویا عرضه شده است.

در بخشی از این کتاب آمده است: «بعضی از عارفان گرچه مربوط به صدها سال پیش هستند هنوز جالب ناشناخته و پرسش‌برانگیز به نظر می‌رسند، کسانی که دنیا را گونه‌ای دیگر می‌دیدند، گونه‌ای دیگر زندگی می‌کردند و حرف‌های خاص و عجیبی می‌زدند. حیف که حرف‌های عارفانه پیچیده سنگین و کسل‌کننده است و برای هر جمله‌اش باید مدام سراغ لغت‌نامه‌ها و کتاب‌های تفسیر برویم، برای همین اگر هم که این کتاب‌ها را باز کنیم خیلی زود آن را به گوشه‌ای پرت می‌کنیم و از خیر خواندنش می‌گذریم. اینجا اما در کتاب‌های خود را تماشا کن اوضاع فرق می‌کند. قسمت‌های جذاب و ساده نوشته‌های ابوسعید ابوالخیر، امام محمد غزالی، خواجه نصیرالدین طوسی، شمس تبریزی و مولانا، نجم‌الدین رازی انتخاب و واژه‌های دشوار معنا شده است تا به آسانی وارد دنیای شگفت‌انگیز عارفان ایرانی شویم.»
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها