یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
جشنواره ملی شعر نیکوکاری به ایستگاه نهایی رسید

مراسم اختتامیه نخستین دوره جشنواره ملی شعر نیکوکاری، دوشنبه 30 خرداد ماه در سالن سوره واقع در حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،  در این مراسم که از ساعت 18 آغاز می‌شود، محمدعلی مجاهدی، پیشکسوت شعر آیینی کشورمان و حسن ذوالفقاری، عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس و مدیر گروه آموزش زبان و ادبیات فارسی فرهنگستان زبان و ادب فارسی به سخنرانی می‌پردازند.

در این برنامه از شاعران برگزیده در نخستین جشنواره ملی شعر نیکوکاری تقدیر می‌َ‌شود و تعدادی از شاعران برگزیده  به خوانش شعرهای نوسروده خود در زمینه نیکوکاری می‌پردازند.

نخستین جشنواره ملی شعر نیکوکاری به همت مرکز فرهنگ نیکوکاری خیر ماندگار و با مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی، موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی(ره) و معاونت فرهنگی دانشگاه شهیدبهشتی برگزار می‌شود.

در این جشنواره ۶۱۶ اثر شامل ۲۵۷ اثر در بخش کلاسیک، ۱۳۵ شعر سپید و نیمایی، ۱۰۱ رباعی، ۷۸ مورد در زمینه کودک و نوجوان و ۴۵ مورد ترانه به دبیرخانه ارسال شد و مورد داوری قرار گرفت.

علاقه‌مندان به مشاهده مجازی این برنامه می‌توانند به صفحه اینستاگرام مرکز فرهنگ نیکوکاری به نشانی farhang.kheir مراجعه کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها