سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
اخذ وجه برای ورود به پارکینگ کتابخانه ملی غیر‌قانونی است/برخورد قانونی با متخلفان

محمد‌هادی ناصری، درباره پارکینگ کتابخانه ملی و استفاده مراجعه‌کنندگان به آن گفت: پرداخت وجه برای  پارک خودرو در پارکینگ کتابخانه ملی حتی در روزهای تعطیل صحت ندارد و غیرقانونی است.

محمد‌هادی ناصری، سرپرست اداره کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به‌دنبال برخی انتقاد‌ها درباره استفاده از پارکینگ ساختمان کتابخانه ملی در قبال دریافت وجه در روزهای تعطیل اظهار کرد: پارکینگ کتابخانه ملی در داخل ساختمان کتابخانه، ویژه کارکنان کتابخانه ملی است و به هیچ عنوان افراد متفرقه نمی‌توانند خودروی خود را داخل پارکینگ کتابخانه ملی پارک کنند.
 
وی با بیان این‌که حتی امکان پارک خودرو افراد عادی در پارکینگ کتابخانه ملی در روز‌های تعطیل وجود ندارد، ادامه داد: به‌طور قطع این موضوع که خودرو متفرقه بتواند در پارکینگ کتابخانه ملی پارک کند، صحت ندارد.

سرپرست اداره کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران گفت: پارک ماشین در پارکینگ کتابخانه ملی در قبال پرداخت وجه حتی در روزهای تعطیل هم امکان ندارد چراکه منع قانونی دارد؛ اما اگر به‌صورت موردی نیز این اتفاق رخ داده باشد؛ حتما غیر‌قانونی است و با آن برخورد می‌شود.

ناصری عنوان کرد: خودرو ممکن است در فضای اشتراکی در زمین‌های اطراف کتابخانه ملی در مجموعه عباس‌آباد و در قبال پرداخت وجه، پارک شده باشند؛ این بخش ازسوی کتابخانه ملی اداره نمی‌شود و مسئولیت در قبال آن ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها