دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
فراخوان نخستین جشنواره داستان کوتاه «چارقد» در جهرم منتشر شد

مسئول دفتر امام جمعه جهرم از برگزاری نخستین جشنواره داستان کوتاه «چارقد» با محوریت حجاب و عفاف در جهرم خبر داد.

مسئول دفتر امام جمعه جهرم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در فارس به جزییات برگزاری این جشنواره داستان کوتاه اشاره کرد و گفت: هر نویسنده مجاز به ارسال حداکثر 2 اثر به این جشنواره است ضمن این‌که حجم نوشته‌ها نیز نباید بیشتر از 2 هزار و 500 کلمه باشد.

حجت‌الاسلام محمد‌اکبری با اشاره به این‌که آثار ارسال نباید پیش‌تر در جشنواره‌ای برگزیده و در کتاب‌ها، نشریات و یا هر رسانه دیگر منتشر شده باشد، عنوان کرد: آثار باید با فونت‌(Bnazanin) اندازه 14 با ذکر مشخصات کامل و خلاصه‌ای از بیوگرافی نویسنده در فایل جداگانه ارسال شود.

وی با اشاره به این‌که داستان‌ها حتما باید به‌صورت فایل word ارسال شوند، اضافه کرد: علاقه‌مندان و داستان کوتاه‌نویسان سراسر کشور می‌توانند آثار خود را از طریق جی‌میل به نشانی charghadjahrom@gmail.com  ارسال کنند.

اکبری با اشاره به این‌که این جشنواره به همت دفتر امام جمعه و اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان شرکت در جشنواره داستان کوتاه «چارقد» از دهم خردادماه ۱۴۰۱ تا پایان تیرماه می‌توانند با ارسال آثار خود در این جشنواره شرکت کنند.

مسئول دفتر امام جمعه جهرم بیان کرد: داوری این آثار نیز به‌وسیله‌ نویسندگان مطرح کشور انجام و قرار است به برگزیدگان تندیس، لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا می‌شود. 

به گزارش ایبنا؛ شهرستان جهرم سال‌هاست با برگزاری جشنواره‌های معتبری چون نارنج، تابش و حضور انجمن‌های فعال داستانی در زمینه‌ داستان کوتاه نقش بسیار فعال و موثری در سطح کشور داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها