جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
تقدیر از خبرنگار ایبنا در نخستین جشنواره رسانه‌ای منطقه شمال کشور

آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای منطقه شمال کشور با معرفی برگزیدگان به میزبانی شهرستان محمودآباد استان مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گلستان، آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای منطقه شمال کشور با حضور ایمان شمسایی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، روح‌الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، حسین جوادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان‌های شمالی و جمعی از مسئولان و فعالان رسانه‌ای، شامگاه پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه به میزبانی مجتمع نفت محمودآباد استان مازندران بر پاشد.

در این رویداد از سید‌حسن حسینی‌نژاد، خبرنگار ایبنا در استان گلستان در بخش گزارش و به‌پاس تلاش در زمینه ارتقای فرهنگ عمومی تقدیر به عمل آمد. 

در پایان جشنواره از ویژه‌نامه نخستین جشنواره مطبوعات شمال کشور شامل مجموعه آثار منتخب برگزیده در این جشنواره رونمایی شد. 

به گزارش ایبنا؛ این جشنواره ویژه رسانه‌های استان‌های مازندران، گیلان و گلستان بود و برگزیدگان در بخش‌های تیتر، مصاحبه، گزارش، سرمقاله، طنز، صفحه‌آرایی، عکس، چندرسانه‌ای، شعار سال و کرونا معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها