چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
حضور 3 وزیر در نمایشگاه کتاب تهران/بازدید وزاری فرهنگ، علوم و بهداشت از مصلی

محمد‌مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهرام عین‌الهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و محمد‌علی زلفی‌گلی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در مصلی، محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، از بخش ناشران عمومی بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،  محمد‌مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهرام عین‌الهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و محمد‌علی زلفی‌گلی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در مصلی، محل برگزاری سی‌و‌سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ضمن بازدید در چند برنامه فرهنگی حضور پیدا کردند. 
 
یاسر احمدوند، رئیس سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و محمد‌علی مرادیان، مدیر‌کل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید وزرای بهداشت و علوم  را همراهمی کردند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در ادامه برای حضور در آیین  رونمایی از کتاب «جان ایران؛ روایتی مستند از اقدامات دولت سیزدهم در مقبله با کرونا» در سرای اهل قلم سی‌وسومین  نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حاضر شدند. 

سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ با شعار «با کتاب سلامتیم» تا سی‌و‌یکم اردیبهشت‌ماه در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir ادامه دارد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها