چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
ناشران از شاعران قلم اول حمایت خاص کنند

مهدی کریمی تفرشی، متخصص مدیریت و صاحب چندین کتاب در حوزه مدیریت و کسب‌وکار اولین کتاب شعرش به نام «قلبم‌ می‌نویسد» را روانه بازار نشر کرده و تاکید دارد با توجه به اهمیت زیاد شعر و ادبیات باید ناشران از نوقلمان این حوزه به طور خاص حمایت کنند.

مهدی کریمی تفرشی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) با اشاره به رونمایی «قلبم می نویسد» در غرفه نشر هزاره ققنوس نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عنوان کرد: من دارای مدرک دکترا هستم و کتاب‌هایی را در زمینه تخصصی خود شامل «مدیر موفق کیست؟»، «رمز و راز تغییر»، «کارآفرینی»، «مدیریت حرفه‌ای یک کسب‌وکار موفق» و «مدیریت دانش به شیوه مهدی کریمی تفرشی» تالیف کرده‌ام.

وی افزود: «قلم می‌نویسد» اولین کتاب من در حوزه ادبیات و هنر است که در قالب سپید و 83 صفحه نوشته شده و تمام اشعار من به تبرک جستن از مولا علی (ع) که عدد نامشان 110 است، یازده بیتی هستند.

کریمی تفرشی تصریح کرد: شعر و ادبیات گنجینه فرهنگی ماست و ناشران باید با ارایه تسهیلات ویژه به نوقلمان این حوزه از شعر جوانان حمایت کنند.

وی گفت: در میان اشعار این کتاب «خدا اینجاست» را بیشتر دوست دارم «خدایا خدایا خدایا/ و تو نمی‌دانی که خدا را در کجا باید جست/ خدا در دستی است که به سوی تو دراز شده است...»

سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 21 تا 31 اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) و نیز به صورت مجازی دایر است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها