دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
آیین رونمایی از  «سفارت‌نامه  فطن‌السلطنه» و «سفارت‌نامه موفق‌الدوله» برگزار می‌شود

آیین رونمایی از کتاب «سفارت‌نامه  فطن‌السلطنه» و «سفارت‌نامه موفق‌الدوله» دو اثر جدید ساسان والی‌زاده در سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، در لرستان آیین رونمایی از دو کتاب جدید «سفارت‌نامه  فطن‌السلطنه و سفارت‌نامه موفق‌الدوله» ساسان والی‌زاده در سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

مراسم رونمایی از این دو کتاب، چهارشنبه (۲۸ اردیبهشت‌ماه) ساعت 11 و 30 دقیقه در سرای اهل قلم سی‌و‌سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس این دوره از نمایشگاه، محمدجعفر محمدزاده، استاد دانشگاه و مدیر رادیو سراسری ایران، غلامرضا عزیزی، عضو هیأت علمی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و ساسان والی‌زاده پژوهشگر، روزنامه‌نگار و نویسنده این دو اثر و جمعی از اهالی فرهنگ برگزار و ضمن بررسی این دو اثر درباره موضوع هویت ملی و مطالعات قوم‌نگارانه سخنرانی خواهد شد.

به گزارش ایبنا؛ این دو کتاب از سوی انتشارات هاویر به زیور طبع آراسته شده است.

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «با کتاب سلامتیم» از 21 اردیبهشت تا 31 اردیبهشت به صورت فیزیکی و مجازی در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها