یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
پرفروش‌های انتشارات انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب

کتاب‌های «جهاد تبیین»، «بسته‌ محصولات فرهنگی سرباز»، «تفسیر سوره حمد»، «روش تحلیل سیاسی»، و «تفسیر سوره جمعه» پنج عنوان از پرفروش‌های انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «جهاد تبیین»، موضوعی است که در بیانات حضرت آیت‌اللّه العظمی خامنه‌ای بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته و رهبر انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن را توصیف کرده‌اند. ایشان «جهاد تبیین» را یک فریضه‌ قطعی و فوری می‌دانند و در این عرصه، هر کسی که می‌تواند باید اقدام کند و سکوت در برابر تحریفات جایز نیست.
 
«بسته‌ محصولات فرهنگی سرباز» شامل ۲۱ کارت پستال از عکس‌های دیده نشده و کمتر دیده شده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی، پوستر «یا حسین فرماندهی از آن توست»، کتاب مصور «قاف» شامل خاطرات حاج قاسم، کتاب «یاران سلیمانی» شامل بیانات مقام معظم رهبری در جمع خانواده‌های شهدای مدافع حرم است.
 
کتاب «تفسیر سوره حمد»، متن ویراسته‌ جلسات تفسیر این سوره است که در دوران رهبری معظم‌له طی سال‌های ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور دانشجویان برگزار شده است. کتاب «روش تحلیل سیاسی»، مجموعه بیانات رهبری درباره‌ مهارت‌ها و فنون تحلیل سیاسی است.
 
کتاب «تفسیر سوره جمعه» نیز متن ویراسته‌ جلسات تفسیر این سوره است که در دوران مسئولیت ریاست جمهوری آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در جمع پاسداران و اعضای دفتر ریاست جمهوری طی سال‌های ۱۳۶۱ و ۱۳۶۲ صورت گرفته است.
 
مخاطبان می‌توانند برای تهیه‌ این کتب و دیگر عناوین انتشارات انقلاب اسلامی تا ۳۱ اردیبهشت به شبستان اصلی راهروی ۶ مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها