شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶
صدا‌و‌سیما از ظرفیت نمایشگاه کتاب برای غنی‌سازی برنامه‌های تلویزیونی استفاده می‌کند   

پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا‌و‌سیما در دیدار با یاسر احمدوند، رئیس نمایشگاه کتاب تهران گفت: نمایشگاه کتاب رویدادی فرهنگی است که کاملاً در راستای مأموریت‌های ذاتی دو دستگاه بزرگ فرهنگی صدا‌و‌سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا‌و‌سیما، شنبه‌ (24 اردیبهشت‌ماه) ضمن دیدار با یاسر احمدوند، رئیس سی‌و‌سومین دوره نمایشگاه کتاب تهران از بخش‌های مختلف نمایشگاه بازدید کرد.
 
جبلی در جمع خبرنگاران درباره جمع‌بندی جلسه با احمدوند گفت: در این دیدار، ضمن تشکر از زحمات دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه کتاب تهران و تلاشی که برای برگزاری این رویداد بعد از دو سال وقفه،  تأکید کردیم این نمایشگاه، رویدادی فرهنگی است که کاملاً در راستای مأموریت‌های ذاتی دو دستگاه بزرگ فرهنگی صدا‌و‌سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محقق شده است.

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: در این دیدار، درباره استفاده حداکثری رسانه ملی از رویدادهای فرهنگی که همزمان با برگزاری نمایشگاه اتفاق می‌افتد صحبت کردیم. از تجربه امسال برای سال آینده بهره خواهیم برد تا کنداکتور شبکه‌ها را با رویدادهایی که پیش‌بینی می‌شود، برای نمایشگاه هماهنگ کنیم و تطبیق دهیم و بتوانیم حداکثر استفاده را از ظرفیت‌های رویدادهای فرهنگی از‌جمله معرفی کتاب، معرفی اندیشمندان و معرفی مباحثی که در نمایشگاه شکل می‌گیرد، برای غنی‌سازی برنامه‌های شبکه‌هایمان استفاده کنیم.

جبلی با اشاره به رسالت سازمان صداوسیما گفت: همه شبکه‌های صدا‌و‌سیما، تلاش می‌کنند تا از رویدادهای نمایشگاه بیشترین استفاده را داشته باشند و از این فضا استفاده کنند؛ همچنین متناسب با امکانات گروهی در مصلی مستقر شده، برنامه‌های مختلفی را به صورت زنده و برنامه‌هایی را به صورت ضبطی پوشش دهند.

وی همچنین از اعلام آمادگی صددرصدی صداوسیما برای در اختیار قراردادن امکانات فنی بیشتر برای پوشش برنامه‌های نمایشگاه خبر داد و افزود: در دیدار با رئیس نمایشگاه کتاب این آمادگی به وی اعلام شده است.

جبلی نمایشگاه را آشتی بین جامعه و کتاب دانست و اظهار کرد: شعار نمایشگاه کتاب امسال نشان می‌دهد اگرچه سلامت بدنی برای انسان نیاز است؛ سلامت فکری و روحی نیاز بسیار جدی‌تری است که نمایشگاه این فرصت را برای تقویت فکر و روح برای جامعه فراهم می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها