شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
کتاب‌فروشی سیار «پرتقال» در نمایشگاه کتاب تهران توقف کرد

کتاب‌فروشی سیار انتشارات پرتقال با نمایش 160 عنوان کتاب در ایستگاه سی‌و‌سومین نمایشگاه کتاب تهران توقف کرده است.

سعیده مشهدی‌حسین، سرپرست فروش کتاب خودور فولکس پرتقال در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: انتشارات پرتقال در سی‌و‌سومین دوره نمایشگاه کتاب تهران، 160 عنوان کتاب انتشارات را به شیوه‌ای متفاوت در فضای بیرون از شبستان به نمایش گذاشته است. کتاب‌ها در یک خودرو سیار فولکس نارنجی رنگ، چیدمان شده و در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است. 

وی با بیان این‌که کتابفروشی سیار  انتشارات پرتقال با توجه به وقفه دوساله نمایشگاه کتاب تهران؛ امسال از نخستین روز  نمایشگاه با استقبال مخاطبان رو‌به‌رو بود، گفت: نمایش نمادین کتاب کودک و نوجوان، در این خودرو و فروش در غرفه انتشارات پرتقال انجام می‌شود. انتشارات پرتقال امسال با 3600 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران مشارکت دارد. 
 
سرپرست فروش کتاب خودور فولکس پرتقال با بیان این‌که این خودرو دومین دوره است که در نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد، عنوان کرد: کتابفروشی سیار انتشارات پرتقال، برای ارتباط بیشتر با مخاطبان و معرفی کتاب به کودکان درسطح شهر تردد می‌کند و در مکان‌هایی مانند توچال، پارک آب و آتش، برج میلاد توقف دارد. این توقف‌ها معمولا یک‌ماهه است.
 
مشهدی حسین با اشاره به این‌که خودرو فولکس پرتقال، حتی در برج‌های مسکونی شمال تهران و منطقه یک هم حضور پیدا کرده است، اظهار کرد: این خودرو به مدت دو هفته در برج‌های مسکونی شمال تهران هم حاضر می‌شود و به معرفی کتاب‌های انتشارات پرتقال می‌پرازد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها