شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
نمایشگاه آمدید، سراغی از «چریک پیر» بگیرید!

معاون غرفه انتشارات سوره سبز با اشاره به اینکه در نمایشگاه کتاب امسال بالغ بر 105 عنوان کتاب توسط این انتشارات به نمایشگاه آورده شده درباره آثار جدید و پر فروش این انتشارات همچون کتاب «چریک پیر» توضیح داد.

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، انتشارات سوره سبز یکی از ناشران حوزه دفاع مقدس است که در زمینه تولید آثار مرتبط با فعالیت ارتش در دوران دفاع مقدس به صورت تخصصی کار می‌کند. این انتشارات به مدیر مسوولی محسن صادق نیا چند سالی است که آثار موفق و پر فروشی را به بازار نشر ایران عرضه کرده است.
 
این انتشارات در دوره سی و سوم نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا کرده، ضمن اینکه در نمایشگاه مجازی کتاب نیز بخش فروش فعالی دارد. خبرنگار ایبنا به‌تازگی گفت‌وگویی به منظور آشنایی با مجتبی فریدون خان، معاون غرفه سوره سبز انجام داده است.
 
وی گفت:‌ 105 عنوان کتاب از مجموعه سوره سبز را برای ارایه در نمایشگاه دوره سی و سوم کتاب با خودمان به بخش حضوری آوردیم. از این تعداد 8 جلدی مدافعان حرم را داریم که یک جلد آن توسط دکتر محسن صادق نیا (مدیر مسوول انتشارات) تدوین شده و باقی آثار هم زیر نشر وی به رشته تحریر درآمده است.
 
فریدون خان اظهار کرد: این مجموعه 8 جلدی مربوط به شهدای مدافع حرم ارتش هستند که در زمان تسلط داعش در منطقه غرب آسیا داوطلبانه از سیستم ارتش خارج شدند و به مناطق جنگی رفتند تا با داعش مبارزه کنند.

وی افزود: چند جلد کتاب‌های جدیدی هم داریم علاوه بر این یک کتاب داریم که مربوط به سال 1401 است. این کتاب درباره لشکر 110 استان قم است.
 
معاون غرفه انتشارات سوره سبز درباره کتاب‌های پر فروش این انتشارات در نمایشگاه کتاب گفت: کتاب‌های پر فروش ما در نمایشگاه «اطلس نبردهای ماندگار» است. که این جز پر فروش‌ترین کتاب‌های ماست و عملیات‌های 11 ساله ارتش در دوران دفاع مقدس را در خود دارد. کتاب «چریک پیر» هم دیگر کتاب پر فروش ماست. این کتاب براساس زندگی شهید حسن آبشناسان است.
 
وی گفت:‌ کتاب «هفت» را هم در زمره آثار پر فروش خود داریم که این هم جزء کتاب‌های پر فروش انتشارات سوره سبز است.  کتاب دیگر جدیدی که در نمایشگاه داریم «یاسین سجن» است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها