شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
نمایشگاه کتاب 1401 ظرفیت‌های جدیدی به ناشران معرفی کرد

مسجدجامعی در بازدید از سی‌و‌سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: برگزاری سی‌و‌سومین دوره نمایشگاه کتاب با توجه به وقفه دوساله، ظرفیت‌های جدیدی را به ناشران معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، احمد مسجدجامعی، قائم مقام رئیس مرکز دایره‌المعارف بزرگ اسلامی جمعه (23 اردیبهشت‌ماه) ضمن دیدار با علی رمضانی، قائم مقام سی‌و‌سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بخش‌های مختلف نمایشگاه کتاب بازدید کرد.

وی در جمع خبرنگاران برگزاری این دوره از نمایشگاه را موفق ارزیابی کرد و افزود: با توجه به این‌که نمایشگاه بعد از دو سال وقفه، در دو قالب حضوری و مجازی برگزار می‌شود، شیوه مناسبی است؛ به‌ویژه برای مخاطبانی که امکان رفت و آمد به تهران را ندارند، می‌توانند از ظرفیت نمایشگاه استفاده کنند.


مسجد جامعی گفت: با توجه به این‌که نظام‌های اطلاع‌رسانی و نظام‌های دسترس‌پذیر کردن کتاب، تغییرات محسوسی داشته، نمایشگاه کتاب می‌تواند از حالت فروشگاهی فراتر رود و به خرید و فروش بسنده نشود؛ به عبارت دیگر  محلی برای گفت‌وگو و مباحثات باشد. 

مسجدجامعی گفت: برگزاری سی‌و‌سومین دوره نمایشگاه کتاب تهران با توجه به وقفه دوساله، ظرفیت‌های جدیدی را به ناشران معرفی کرد.

به گزارش‌ ایبنا؛ مسجدجامعی در جریان بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با حضور در برخی غرفه‌ها به خرید کتاب اقدام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها