شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
کتاب «بازرگانی و اصناف پیشه‌ور در عهد صفوی» رونمایی می‌شود

تازه‌ترین اثر مهدی کیوانی کتاب «بازرگانی و اصناف پیشه‌ور در عهد صفوی» در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مراسم رونمایی از کتاب «بازرگانی و اصناف پیشه‌ور در عهد صفوی» به قلم دکتر مهدی کیوانی 25 اردیبهشت ماه جاری ساعت 10 و 30 دقیقه تا 11 و 30 دقیقه با سخنرانی مولف و دکتر سیدعلی آل داوود و با حضور علاقه‌مندان به کتاب در سرای اهل قلم سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.
 
دکتر مهدی کیوانی تاریخ‌شناس و پژوهشگری است که عمر خویش را در راه پژوهش و تعلیم در رشته تاریخ سپری کرده است، تازه‌ترین اثر کیوانی کتاب «بازرگانی و اصناف پیشه‌ور در عهد صفوی» است. این کتاب از سوی انتشارات مرکز دائره‌المعارف بزرگ اسلامی به چاپ رسیده است، کتاب مذکور دوره صفوی را از مهم‌ترین ادوار تاریخی ایران شرح می‌دهد، چرا که با گذشت نهصد سال پس از فروپاشی ساسانیان یک دولت متمرکز ایرانی توانست بر سراسر ایران آن روزگار فرمانروایی کند.
 
سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «با کتاب سلامتیم» از 21 اردیبهشت تا 31 اردیبهشت به صورت فیزیکی و مجازی در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها