جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
سه نشست تخصصی با محوریت قاسم سلیمانی برگزار می‌شود

مکتب حاج قاسم در روزهای باقی‌مانده از نمایشگاه دو نشست تخصصی با محوریت شخصیت فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این روزها در نمایشگاه بین‌المللی کتاب یکی از غرفه‌های شاخص مربوط به «بنیاد مکتب حاج قاسم» است. این غرفه در زمان 10 روز نمایشگاه 5 نشست تخصصی را پیش‌بینی کرده است که به موضوعات تخصصی نقد و گفت‌وگو درباره سردار سلیمانی اختصاص دارد.
 
ضمن اینکه محصولات جدیدی از مجموعه بنیاد مکتب حاج قاسم نیز قرار است در این نمایشگاه رونمایی شوند. علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید از غرفه مذکور تا 31 اردیبهشت ماه هر روز از ساعت 10 صبح الی 20 به مکان این غرفه واقع در شبستان اصلی بخش ناشران عمومی راهروی شماره 8 غرفه 17 مراجعه کنند.
 
همچنین برنامه‌های نشست این مجموعه در روزهای باقیمانده از نمایشگاه به این شرح است:
 - نشست مردم و روایت (نقد و بررسی کتاب‌های انتشارات راه یار با موضوع روایت‌های مردمی) زمان چهارشنبه -28 اردیبهشت- ساعت 15:15 الی 16:15 واقع در سرای اهل قلم
 - نشست ملت؛ امت؛ جهان (الزامات روایت‌های ملی و جهانی از شهید سلیمانی) زمان چهارشنبه -28 اردیبهشت- ساعت 17:00 الی 18:30 واقع در سرای بین‌ الملل
 - نشست چگونه درباره حاج قاسم با کودکان سخن بگوییم زمان جمعه – 30 اردیبهشت- ساعت 13 الی 15:30 واقع در سرای کودک
 
گفتنی است مشروح گزارش‌های نشست‌ «بایسته‌های پژوهش در زندگی و زمانه شهید سلیمانی» و «رونمایی از منشورات جدید بنیاد مکت حاج قاسم» را نیز می‌توانید در صفحه فرهنگ مقاومت خبرگزاری کتاب ببینید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها