شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
«نشر پیدایش» 200 عنوان کتاب جدید عرضه می‌کند/ «آکادمی فوتبال» به نمایشگاه رسید

«نشر پیدایش» از رونمایی 200 عنوان کتاب جدید خبر داد که جدید‌ترین آن‌ها مجموعه کتاب‌های «آکادمی فوتبال» است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، «نشر پیدایش» در سال 1368 فعالیت فرهنگی خود را در سه حوزه سنی كودك، نوجوان و جوان آغازكرد. هدف از تاسیس این انتشارات، در ابتدا  تولید آثار متنوع  به منظور اثرگذاری بر سلیقه ادبی و بصری کودکان و نوجوانان بوده است.

نشرپیدایش در سال‌های فعالیت فرهنگی خود مجموعه‌های متنوعی در زمینه‌های ادبیات داستانی، شعر، طنز، تاریخی، علمی، روان‌شناسی، پزشكی، فن‌آوری و اطلاعات رایانه‌ای، ... تولید و عرضه كرده است. این انتشارات عنوان کرد که حدود 200 عنوان کتاب جدید رونمایی کرده که جدید‌ترین آن‌ها مجموعه کتاب‌های «آکادمی فوتبال» است که به تازگی  در شش جلد منتشر و عرضه شده است.

کتاب‌های چاپ اول این انتشارات عبارتند از: «افلیا»، «عمیق و تاریک و خطرناک»، «دیو کوکی و دلبر»، «بچه‌های روحی»، «انقلاب خاله بازی نیست»، «درخت هالووین»، «جزیره‌ی گنج»، «عزازیل»، «23 داستان از سرزمین روتاباگا»، «شبح عمارت کراچفیلد»، «طلسم لوناری»، «دیو»، «آنجا که هندوانه‌ها می‌رویند»، «شاگرد ته کلاس»، «بی آبی»، «مجموعه جنایتی دور از شان یک بانو» و «مجموعه من بی‌عرضه‌ام».

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «با کتاب سلامتیم» از 21 اردیبهشت تا 31 اردیبهشت به صورت فیزیکی و مجازی در حال برگزاری است.  
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها