جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
ثبت 85 هزار تراکنش در دو روز نخست نمایشگاه کتاب

مخاطبان حاضر در سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در دو روز نخست نمایشگاه با ثبت بیش از 85 هزار تراکنش،‌ بیش از 103 میلیارد ریال کتاب خریداری کردند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در دومین روز سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 72 هزار تراکنش خرید به ارزش بالغ بر 87 میلیارد ریال به ثبت رسیده است. در بخش غیرحضوری نیز 8 هزار تراکنش به ارزش 18 میلیارد ریال، با استفاده از درگاه‌های بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران انجام شده است.
 
طبق اعلام بانک صادرات در بخش حضوری نمایشگاه کتاب تهران در روز نخست، 13 هزار و 315 تراکنش خرید به ارزش بالغ بر 16 میلیارد و 223 میلیون ریال و در بخش غیرحضوری 9 هزار تراکنش به ارزش بیش از 19 میلیون ریال ثبت شده است.
 
یک روز پیش از آغاز به کار رسمی نمایشگاه در بخش غیرحضوری 800 تراکنش ثبت شده و یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال نیز خرید انجام شده است.
 
بانک صادرات به‌عنوان بانک عامل نمایشگاه کتاب تهران 13 دستگاه خودپرداز شامل 9 دستگاه سالنی و 4 دستگاه سیار (در 2 کامیون هر کامیون 2 دستگاه) تدارک دیده است.
 
نصب بیش از هزار و 550 سامانه فروشگاهی (دستگاه پز)  و استقرار بیش از 170 نیروی پشتیبان برای بازدید مرتب از این سامانه‌های فروشگاهی از دیگر اقدامات بانک صادرات در نمایشگاه کتاب تهران است.
 
سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «با کتاب سلامتیم» از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها