پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸
جلسه نقد و بررسی سه اثر نشر 27 بعثت برگزار می‌شود

جلسه نقد و بررسی سه اثر «گلی زیر آوار»، «من زینب تو هستم» و «در یاد تو خواهم ماند» از سوی نشر 27 بعثت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، جلسه نقد و بررسی سه اثر «گلی زیر آوار»، «من زینب تو هستم» و «در یاد تو خواهم ماند»، جمعه 23 اردیبهشت‌ماه از ساعت 11:45 تا 12:45 از سوی نشر 27 بعثت برگزار می‌شود.
 
این مراسم با حضور هما مهرآبادی و معصومه محمدی در سرای ناشران واقع در شبستان اصلی مصلی، نیم طبقه دوم شبستان برگزار می‌شود. کتاب «گلی زیر آوار»، بیست‌ونهمین‌ عنوان از مجموعه «بیست‌وهفتی‌ها» است که درباره فرماندهان لشکر 27 محمدرسول‌الله (ص) چاپ می شود. این‌ کتاب دربرگیرنده زندگینامه شهید سیدمجتبی حسینی فرمانده اطلاعات‌عملیات لشکر 27 است که در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه به شهادت رسید و پیکرش مفقود شد. روایت کتاب، داستانی و لحن صمیمی به‌دور از بزرگ‌نمایی، شعارزدگی و خیال‌ پردازی است.
 
کتاب «من زینبِ تو هستم»، عشق و ایثار مرارت‌های خواهری را به تصویر کشیده که بعد از شهادت و اسارت برادرانش دیگر به زندگی قبل خود بازنگشت. زینب‌وار پای عشق خواهر و برادری‌اش ایستاد. شهیدی که در بطن کتاب جاری است، یکی از حُرهای دفاع‌ مقدس است که صبر و وفای خواهرش را رسانه‌ای کرد تا همه  بدانند زینب‌ها در همه تاریخ کعبه رنجند.
 
«در یاد تو خواهم ماند» روایت خواهر شهید سعید آشوری از دوران دفاع مقدس است. این اثر به پژوهش نرگس آشوری و هما مهرآبادی توسط «نشر ۲۷ بعثت» به چاپ رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها