پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
پرفروش‌ترین‌های انتشارات شهید کاظمی در نخستین روز نمایشگاه کتاب

انتشارات شهید کاظمی در حالی نخستین روز برپایی نمایشگاه کتاب را پشت‌سر گذاشت که شش اثر این انتشارات آما پرفروش‌ترین آثار را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، انتشارات شهید کاظمی در حالی نخستین روز برپایی نمایشگاه کتاب را پشت سر گذاشت که شش اثر با عنوان «خط مقدم»، «شهادت‌طلبان»، «گینفش»، «تو زودتر بکش»، «حاج احمد» و «شهید نوید»، آمار پرفروش‌ترین آثار این نمایشگاه را به خود اختصاص دادند.
 
در کتاب «خط مقدم»، نوشته فائضه غفار حدادی و محمدحسین پیکانی روایتی داستانی و مستند از تشکیل یگان موشکی ایران با محوریت زندگی شهید حسن طهرانی مقدم می‌خوانید. این کتاب در  هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع‌مقدس، برگزیده شده است.
 
کتاب «شهادت‌طلبان»، نوشته حمید داودآبادی جلد اول از مجموعه شهادت طلبان است و به بررسی تاریخچه عملیات شهادت‌طلبانه در لبنان در خلال سال‌های جنگ داخلی آن می‌گوید.
 
کتاب «گینفش» با زبان طنز و رویکرد انتقادی دولت‌های مختلف و عملکردشان را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. داده‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و... در شش دولت با هم بررسی شده است. 

کتاب «تو زودتر بکُش»، نوشته رونین برگمن، جلد اول از روایات نیروهای عملیاتی و اطلاعاتی اسرائیل از ۶۰ سال ترورهای موساد، از ترور مبارزین فلسطینی تا ترور عماد مغنیه و دانشمندان هسته‌ای و موشکی ایران است.
 
کتاب «حاج احمد»، نوشته محمد حسین علی‌جان‌زاده، نگاهی بر زندگی و خاطرات سردار شهید حاج احمد کاظمی می‌اندازد. کتاب «حاج احمد» را به تمام علاقه‌مندان به مطالعه آثار زندگینامه پیشنهاد می‌کنیم. اگر دوست دارید با زندگی و فعالیت‌های شهید احمد کاظمی آشنا شوید، این کتاب گزینه خوبی برای شما است.
 
کتاب «شهید نوید»، نوشته مرضیه اعتمادی است. کتاب شهید نوید که نشر معارف منتشر کرده است روایتی از زندگی شهید مدافع حرم نوید صفری است. شناخت شهدای مدافع حرم برای نسل امروز بسیار مهم است. نویسنده در این کتاب به روایت خودش، کلید بهشت را یافته است و آن را در اختیار مخاطبان قرار داده است. با این کتاب روایتی جذاب و واقعی از زندگی مردی بزرگ و فداکار می‌خوانید.

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ با شعار «با کتاب سلامتیم» در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی (ره) و مجازی در سامانه ketab.ir در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها