پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
نشست صمیمی با نویسنده کتاب «من از گاوی که لگد می‌زند می‌ترسم»

نشست صمیمی با حامد اشتری، نویسنده کتاب «من از گاوی که لگد می‌زند می‌ترسم»، در دومین روز برپایی نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مراسم جشن امضا و نشست صمیمی با حامد اشتری، نویسنده کتاب «من از گاوی که لگد می‌زند می‌ترسم»، امروز 22 اردیبهشت‌ماه همزمان با دومین روز برپایی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.
 
کتاب «من از گاوی که لگد می‌زند می‌ترسم»، مجموعه داستان‌های حامد اشتری با موضوع هویت ایرانی و اسلامی است. داستان‌ها به لحاظ مضمون با یکدیگر ارتباط دارند و هرکدام یکی از جنبه‌های هویت را به نمایش می‌گذارند. شخصیت‌های داستان‌های کتاب «من از گاوی که لگد می‌زند می‌ترسم»، هر کدام به دنبال اصل خود می‌گردند و در کنار این جستجو، زندگی خود را دارند، کار می‌کنند، می‌دوند و عرق می‌ریزند و گاهی در راستای رسیدن و دنبال کردن آرمان‌هایشان، ضربه می‌بینند.  اگر از خواندن داستان از نویسندگان ایرانی لذت می‌برید، کتاب «من از گاوی که لگد می‌زند می‌ترسم» انتخاب خوبی برای شما است.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در مراسم جشن امضای این کتاب می‌توانند به غرفه انتشارات شهید کاظمی واقع در سالن شبستان، راهرو 15، غرفه دوم مراجعه کنند.

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ با شعار «با کتاب سلامتیم» در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها