جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
برپایی غرفه «کتابخانه فرهنگ» در نمایشگاه کتاب تهران

غرفه ویژه «کتابخانه فرهنگ» روستای بالا جاده، برگزیده هفتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار دوستدار کتاب در سی و سومین دوره نمایشگاه کتاب تهران برپا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب (ایبنا) در گلستان، «کتابخانه فرهنگ» روستای بالا جاده در هفتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب در سال 99 از میان ۲۰۵۰ شرکت‌کننده از ۳۰ استان کشور، جزو ۱۰ برگزیده نهایی کشور انتخاب و تنها منتخب برگزیده استان گلستان شد.

به همین مناسبت، از روستاهای برگزیده در جشنواره ازجمله «کتابخانه فرهنگ» بالا جاده برای شرکت در سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دعوت‌ شده است تا در ایام برپایی این رویداد بزرگ فرهنگی حضوری فعال داشته باشند.

ستاد برپایی این رویداد فرهنگی در مصلای امام خمینی (ره) غرفه‌هایی در اختیار این روستاها قرار گرفته تا بتوانند کتابخانه و روستا و فعالیت‌های فرهنگی و توانمندی‌های خود را معرفی و عرضه کنند.

به گزارش ایبنا؛ محمد رایجی، معلم بازنشسته و مؤسس کتابخانه عمومی غیردولتی و مستقل فرهنگ در روستای بالا جاده در دامنه‌ شمالی کوه البرز و از توابع شهرستان کردکوی در استان گلستان است.

در حال حاضر بیش 20 هزار جلد کتاب، 6 هزار جلد مجله و 2 هزار نرم‌افزار و فیلم‌های ویدئویی پذیرای دوستداران فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها