پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
جشن امضای کتاب «استاد» در نمایشگاه کتاب

مراسم جشن امضای کتاب «استاد»، (خرده‌روایت‌هایی از زندگی شهید هسته‌ای، دکتر مجید شهریاری)، امروز 22 اردیبهشت‌ماه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مراسم جشن امضای کتاب «استاد»، (خرده‌روایت‌هایی از زندگی شهید هسته‌ای، دکتر مجید شهریاری)، امروز 22 اردیبهشت‌ماه با حضور فاطمه شایان‌پور، نویسنده این اثر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

در این کتاب حدود ۲۰۰ خاطره از دوستان، دانشجویان، همکاران، همسر و فرزند شهید مجید شهریاری که همگی از آن استاد شهید درس گرفته‌اند، ذکر شده است.
 
این اثر ابتدا خاطرات همسر شهید از مدت زندگی و آشنایی و ماه‌عسل و دوران خوابگاه دانشجویی و زندگی سراسر ساده و بی‌ریای آن شهید عزیز را به‌صورت روان و جذاب نقل می‌کند. در ادامه نویسنده از زبان دانشجویان و دوران دانشجویی و استادی آن شهید مطالبی دل‌نشین و تأثیرگذار را از اخلاق و رفتار خوب آن بزرگ‌مرد روایت می‌کند. در خاتمه نکاتی را از لسان همکارانش و شاگردانش در مورد سنن و سیره عملی و گفتاری آن استاد شهید به رشته تحریر درمی‌آورد. تصاویر به‌جامانده از آن شهید بزرگوار از قسمت‌های مهم و به‌یادماندنی به‌حساب می‌آید.

علاقه‌مندان برای شرکت در مراسم جشن امضاء این کتاب می‌توانند به غرفه انتشارات شهید کاظمی واقع در سالن شبستان، راهرو 15، غرفه دوم مراجعه کنند.  

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ با شعار «با کتاب سلامتیم» در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها