چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
«مات» با 80 عنوان کتاب جدید به نمایشگاه کتاب آمد

انتشارات «مات» از عرضه 80 عنوان کتاب جدید در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در اولین روز از سی‌و‌سومین نمایشگاه کتاب تهران نشر مات کار خود را با عرضه کتاب‌های «مینی‌بوک» و «ایزی‌بوک» شروع کرد. کتاب‌های مینی‌بوک این نشر شامل «پدر پولدار، پدر بی‌پول»، «شدن»، «کار عمیق»، «48 قانون قدرت»، «بیندیشید و ثروتمند شوید»، «هنر خوب زندگی کردن»، «هنر ظریف بی‌‌خیالی»، «کفش‌باز»،«سرزمین موعود»، «عادت‌های اتمی»، «رهبران آخرغذا می‌خورند»، «از صفر به یک»، «قلاب»، «هنر شفاف اندیشیدن»، «اثر مرکب»، «کتابخانه نیمه‌شب»، «قانون 5ثانیه»، «باشگاه پنج‌‌صبحی‌ها»، «دوباره فکر کن» و... است که این کتاب‌ها خلاصه برترین کتاب‌های دنیا هستند. این نشر با چاپ این مجموعه سعی کرده که مخاطبان را به کتابخوانی علاقه‌مند کند. لازم به ذکر است که این مینی‌بوک‌ها برای حضور در نمایشگاه امسال تجدید چاپ شدند. 

این انتشارات کتاب‌هایی به نام «ایزی‌بوک» نیز منتشر کرده که کتاب‌های فنری هستند و مخاطبان به راحتی و در هر موقعیتی می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند.«عقاید یک دلقک»، «صد سال تنهایی»، «غرور و تعصب»، «قلعه حیوانات»، «اثر مرکب»، «انسان در جستجوی معنا»، «کیمیاگر»، «نیمه تاریک وجود» عناوین این آثارست.

«گشت‌و‌گذاری پرامون پدرم»، «مجموعه نمایشنامه‌های برگزیده جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی»، «تئاتر خانواده»، «تئاتر توماس اوستر‌مایر»، «روسیاه»، «تایدلاین و انفجاری در قلب»، «تاریخچه‌ی تئاتر آوانگارد آمریکا» و «گفت‌وگو با برشت» عناوین کتاب‌های انتشارات مات در حوزه تئاتر است.

سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «با کتاب سلامتیم» از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها