چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱
انتشارات مهرک با ۱۸۰ عنوان کتاب خردسال و ۲۳۵ عنوان کتاب نوجوان

انتشارات مهرک (سوره مهر کودک و نوجوان) از عرضه و رونمایی کتاب‌هایش در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، انتشارات مهرک با ۱۸۰ عنوان کتاب خردسال و ۲۳۵ عنوان کتاب نوجوان میزبان کودکان و نوجوانان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

مهرک با دو رویکرد معرفی کتاب‌های جدید و عرضه مجدد کتاب‌های چاپ قدیمی که کمتر به آن‌ها توجه شده است، در نمایشگاه حضور دارد.

غرفه این انتشارات با قفسه‌های کوتاه (متناسب با قد کودکان) طراحی شده است؛ در غرفه مهرک همزمان بعضی از کتاب‌ها به صورت صوتی پخش می‌شود؛ در انتهای این غرفه میز و صندلی‌های کوچک برای مطالعه کودکان تعبیه شده است.

یکی از مجموعه‌های چند جلدی و جذاب این انتشارات، مجموعه 30 جلدی «شکرستان» است که هر یک از این کتاب‌ها توسط یکی از نویسندگان خوب کشور نگارش شده است؛ مطلب قابل توجه، طراحی ماکت اشخاص شکرستان در جای‌جای این غرفه است.

مجموعه بعدی، مجموعه طنز «قصه‌های غرب وحشی» نوشته شهرام شفیعی (سفیر لبخند بچه‌ها) است. مجموعه «نمایش‌نامه روان» نوشته مهری ماهوتی یکی از مجموعه‌هایی است که قصه‌ها را به صورت نمایش‌نامه نوشته است؛ همین موضوع سبب دلچسب بودن داستان برای کودکان و افزایش اعتماد به نفس در آن‌ها می‌شود.

 یکی از غنی‌ترین مجموعه‌های این انتشارات، مجموعه مفاخر ملی-مذهبی است؛ هر کتاب در این مجموعه به زندگی یکی از بزرگان کشور، از جمله زندگی افرادی همچون دکتر حسابی، ابوعلی سینا، شهید مدرس و ... پرداخته است.

مجموعه بعدی، مجموعه پانزده جلدی «سرگذشت استعمار» نوشته مهدی میرکیایی است. «سفر الماس»، «گرگ‌ها با چشم باز می‌خوابند»، «سفر به آن سوی دریاها»، «صلیب خونین» از عناوین این مجموعه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها