چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
مؤسسه «قدر ولایت» با بیش از 400 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران

مؤسسه فرهنگی ـ هنری «قدر ولایت» در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیش از 400 عنوان کتاب در دو بخش عمومی و کودک و نوجوان حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مؤسسه فرهنگی ـ هنری «قدر ولایت» در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیش از 400 عنوان کتاب در دو بخش عمومی و کودک و نوجوان شرکت می‌کند که حدود 70 عنوان از این آثار برای نخستین‌بار به چاپ رسیده‌اند.
 
در بخش عمومی، موضوعات «تاریخ معاصر ایران»، «دفاع مقدس»، «دیدگاه‌های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری»، «تاریخ و معارف اسلامی»، عرضه می‌شوند.
 
در برنامه‌های جنبی نمایشگاه نیز دو برنامه برای رونمایی و معرفی کتاب‌های تولید سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ پیش بینی شده است که روز‌های دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۱۴ آیین رونمایی از دو کتاب دفاع مقدس ایستاده در افق(با موضوع سیره مدیریتی شهید حاج قاسم سلیمانی)  و بلاگردان(با موضوع زندگینامه شهید مدافع حرم داوود نریمیسا) و چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ساعت ۱۰:۳۰ آیین رونمایی «کارنامه حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی»، و معرفی رمانهای «چینی بندزن» و «تنور دوستی» برگزار خواهد شد.
 
غرفه بزرگسال مؤسسه فرهنگی ـ هنری قدرولایت در شبستان اصلی راهرو 24، غرفه 9 و غرفه کودکان مؤسسه در غرفه 163 واقع شده است.

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ با شعار «با کتاب سلامتیم» در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها