چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
اهتزاز پرچم ۳۲ کشور بر فراز آسمان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

همزمان با آغاز به کار سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به منظور تکریم میهمانان خارجی و حضور پر ثمر آنان پرچم ۳۲کشور از جمله میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه، در مصلی امام خمینی (ره) به اهتزاز درآمد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، همزمان با آغاز به کار سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به منظور تکریم میهمانان خارجی و حضور پر ثمر آنان، پرچم ۳۲ کشور و میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران، کشور قطر در آسمان مصلی امام خمینی (ره) به اهتزاز درآمد. 
 
این پرچم‌ها به نشانه صلح و دوستی و تکریم میهمانان خارجی شرکت کننده در بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور، همزمان با آغاز به کار و گشایش رسمی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بر روی پشت بام شبستان اصلی مصلی امام خمینی (ره) به اهتزاز درآمد. 
 
به گفته علی رمضانی (قائم مقام و سخنگوی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران) امسال ۳۲ کشور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت کردند که برخی از آنها در سالن ناشران داخلی و برخی هم در بخش بین‌الملل نمایشگاه حضور دارند.
 
ناشرانی از کشورهای سوئیس، هند، هنگ کنگ، ترکیه، ایتالیا، فرانسه، چین، کره جنوبی، بوسنی و هرزگوین، افغانستان، سوریه، لبنان، پاکستان، تونس، قطر، عراق، کویت، بحرین، عمان، مصر، آذربایجان، تاجیکستان، روسیه، صربستان، مکزیک، انگلستان، استرالیا، هلند، آمریکا، آلمان، اسپانیا از میهمانان حاضر در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران هستند.
 
قطر که میزبان جام جهانی فوتبال نیز هست امسال به عنوان میهمان ویژه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد.
 
سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «با کتاب سلامتیم» از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها