دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
چهارمین همایش ملی ایران‌شناسی استان‌ها برگزار می‌شود

چهارمین همایش ملی ایران‌شناسی استان‌ها تاریخ، فرهنگ و هنر استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، یکی از رهیافت‌های اصلی پژوهشگران حوزه علوم‌انسانی پیرامون فرهنگ و تمدن ایرانی، مسأله مطالعات ایران‌شناسی است. در پرتو اهمیت چنین نگاه و روشی به مطالعات ایران‌شناسانه، بنیاد ایران‌شناسی با همکاری شعبه استانی کهگیلویه و بویراحمد در راستای «سلسله همایش‌های ایران‌شناسی استان‌ها؛ شناسایی استان‌های ایران»، چهارمین همایش ملی ایران‌شناسی استان‌ها را با عنوان «تاریخ، فرهنگ و هنر استان‌ کهگیلویه و بویراحمد» 6 شهریور 1401 برگزار می‌کند.

این همایش پیرامون استان کهگیلویه و بویراحمد و با تکیه بر محورهای موضوعی همچون: «باستان‌شناسی و تاریخ»، «جغرافیای استان‌ها» و «فرهنگ و هنر» تدارک دیده شده است.

هدف از برگزاری این همایش در گامِ نخست، طرحِ فرصت علمی برای پژوهشگران حوزه علوم انسانی در زمینه نقد مطالعات و تحقیقات پیرامونِ تمدن و فرهنگ استان کهگیلویه و بویراحمد؛ و دیگر، شناسایی و معرفی جدیدترین یافته‌های پژوهشی در زمینه تمدن و فرهنگ این استان است.

استادان، دانشجویان، پژوهشگران، محققان کشوری و استانی و ... تا 15 مرداد 1401 فرصت دارند تا اصل مقالات را به وب سایت همایش به
آدرس   conference@iranology.irارسال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها