پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
شماره جدید فصلنامه «نقش ماندگار» منتشر شد

سومین شماره فصلنامه الکترونیک «هنر رضوی» با عنوان «نقش ماندگار» همراه با پرونده‌ای ویژه به یاد سعید تشکری منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خراسان‌رضوی، نشریه نقش ماندگار از دی‌ماه ۱۴۰۰ آغاز به کار کرده است و همزمان با انتشار شماره سوم آن در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ تصمیم بر این شده است که به صورت فصلنامه منتشر شود.
 
این نشریه تخصصی هنر رضوی دارای چهار بخش سینما، تئاتر، موسیقی و هنرهای تجسمی است. عنوان بخش هنرهای تجسمی این نشریه «تجسم عشق»، بخش تئاتر «صحنه راز»، بخش سینما «تصویر نور» و بخش موسیقی «نقاره‌خانه» است. هرکدام از این بخش‌ها نیز به انتشار اخبار و گفت‌وگوها و نقدهای تخصصی می‌پردازد.
 
در این شماره نوشتار و گفتارهایی از سیدمهدی شجاعی، زنده‌یاد سعیدتشکری، زنده‌یاد سیدمحسن مصطفی‌زاده، داوود کیانیان، سعید سهیلی منتشر شده است.
 
در این شماره از نشریه «هنر رضوی» با عنوان «نقش ماندگار» به یاد سعید تشکری، پرونده‌ای تخصصی برای انتشار کارنامه و فعالیت‌های تئاتری او پرداخته شده است. برخی از مطالب این بخش مصاحبه‌های منتشرنشده سعید تشکری در رابطه با تئاتر، روایت‌هایی از پشت‌صحنه تئاترهای او و یادداشت‌هایی از افراد مختلف در رابطه با اوست.
 
همچنین دراین شماره مطالب و مصاحبه هایی  از چهره هایی  همچون علی مقدسی، مهدی سیم ریز، عباس جانفدا، مهدی سالاری، مهدی کیان منش، غلامرضا صنعتگر  و... منتشر شده است.
 
محوریت این نشریه فرهنگ و هنر رضوی است که توسط بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) به مدیرمسئولی سید جلال فیاضی و سردبیری جواد اشکذری منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها