دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
صدا و سیما چند ساعت درباره «کتاب و کتاب‌خوانی» برنامه ساخته است؟

سازمان صدا و سیما طی 9 ماه سال جاری در مجموع 3547 ساعت و 23 دقیقه درباره «کتاب و کتابخوانی» برنامه تولید و پخش کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، سازمان صدا‌و‌سیما طی 9 ماه سال جاری در مجموع 3 هزار و 547 ساعت و 23 دقیقه درباره «کتاب و کتابخوانی» برنامه تولید و پخش کرده است. عملکرد سازمان صدا و سیما نشان می‌‌دهد، برنامه‌های کتاب‌محور با رویکرد توسعه کتاب و کتابخوانی، در سه نوع قالب پخش سراسری، شبکه استانی و بخش‌‌های خبری برای مخاطبان  رادیو و تلویزیون تولید شده است.
  
عملکرد صدا و سیما در این حوزه نشان می‌دهد؛ در مجموع 1308 ساعت و 34 دقیقه برنامه رادیویی و 571 ساعت و 46 دقیقه برنامه‌ تلویزیونی از شبکه‌های سراسری سازمان صدا و سیما با موضوع کتابخوانی تولید شده است.
 
شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی استان‌ها در مجموع 969 ساعت و 47 دقیقه برنامه برای شنوندگان و 624 ساعت و 34 دقیقه برنامه برای مخاطبان سیما تولید کرده‌اند.
 
طی 9 ماه، بخش‌های خبری مختلف سازمان صدا و سیما با 35 ساعت و 15 دقیقه برای شنوندگان رادیو و با تولید 37 ساعت و 27 دقیقه برای بینندگان تلویزیون برنامه کتاب‌محور تولید و پخش کرده‌اند. رادیو فرهنگ، شکبه چهار سیما و شبکه استانی فارس، سهم بیشتری در تولید برنامه کتاب‌محور را به خود اختصاص داده‌اند. 


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها