پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
توزیع بیش از 900 جلد کتاب توسط اداره پست استان

مدیرکل پست استان آذربایجان‌غربی گفت: در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا به امروز بیش از 900 جلد کتاب توسط اداره پست استان و 70 جلد توسط خود ناشران استانی توزیع شده است.

مجید فرخی، مدیرکل پست استان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، درباره ارائه خدمات پستی در ۱۹ شهرستان این استان اظهار کرد: حضور مویرگی پستی را در تمامی شهرستان‌ها و مراکز بخش استان داریم و نه‌تنها در مناطق شهری بلکه در مناطق روستایی نیز برای توزیع کتاب‌های خریداری شده هم‌استانی‌ها آمادگی داریم.

این مقام مسئول گفت: ارسال محموله‌های پُست ناشران در قالب سرویس پست «گیت‌ وی» انجام خواهد شد که در قالب آن فروشنده می‌تواند برای سفارش‌های خود بر اساس نوع پستی که مشتری انتخاب کرده (سفارشی یا پیشتاز) فاکتور صادر کند.
 
وی ادامه داد: نمایشگاه مجازی کتاب به عنوان یک حرکت فرهنگی ارزشمند شرایط را برای مخاطبان کتاب در شهرهای مختلف آسان کرده و  پست ابزار اولیه‌ای است که دسترسی مردم به کتاب را تسهیل می‌کند، در این میان افراد می‌توانند به راحتی کتاب‌های مورد نیاز خود را خریداری کرده و به صورت رایگان از طریق شبکه پستی دریافت کنند.
 
رییس اداره پست استان آذربایجان‌غربی بیان کرد: درج شماره همراه گیرنده روی بسته خیلی مهم و ضروری است، و  با درج شماره همراه نامه‌رسان هیچ بهانه‌ای نخواهد داشت و موظف است بسته را حتما به گیرنده تحویل دهد.
 
فرخی با بیان اینکه 14 ناشر استانی در این نمایشگاه حضور فعال دارند، افزود: موضوع جمع‌آوری کتاب از محل فعالیت ناشرین و رهسپاری آن روزانه یک مرتبه جزو تعهدات اداره پست است.
 
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها