پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
کارگاه آموزشی«مبانی درست‌ نویسی در زبان فارسی» به میزبانی خوزستان برگزارشد

کارگاه آموزشی«مبانی درست ‌نویسی در زبان فارسی» از برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب تهران توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در بستر مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان هم‌زمان با دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران کارگاه آموزشی«مبانی درست ‌نویسی در زبان فارسی» را با حضور «مهدی قنواتی » پژوهشگر ارشد فرهنگستان زبان و ادب فارسی در بستر مجازی برگزارکرد.

در این کارگاه مهدی قنواتی مباحثی چون: نگارش انواع واژه در زبان فارسی، نگارش انواع ترکیبات در زبان فارسی و شیوه درست نویسی فعل‌های ساده به‌صورت امری و التزامی در زبان فارسی برای علاقه‌مندان این حوزه ارائه داد.

عضو هئیت مدیره‌ی انجمن صنفی ویراستاران، در این کارگاه توضیحاتی درمورد کاربرد همزه‌ی میانی و پایانی در انواع نوشته‌های فارسی و بعضی از ساختارهای صرفی مانند: فعل گذاردن و گذاشتن در زبان فارسی برای شرکت کنندگان ارائه‌داد.

یادآوری می‌شود: کارگاه آموزشی « درآمدی بر ویرایش متون رسانه‌ای» با حضور مهدی قنواتی، پژوهشگر ارشد فرهنگستان زبان و ادب فارسی، 9 بهمن ماه در بستر مجازی برای ناشران و رسانه‌ها برگزار می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها