چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
رونمایی از کتاب «ننه زهرا و پسرش» در یزد

در مراسمی با حضور با حضور مدیرکل فرهنگ‌وارشاد اسلامی یزد از کتاب « ننه زهرا و پسرش» که پس از 30سال توسط انتشارات یاداشت نو تجدید چاپ شده‌است رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، مراسم رونمایی از کتاب « ننه زهرا و پسرش» به عنوان یکی از برنامه‌های جنبی دومین نمایشگاه مجازی تهران با حضور مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ‌وارشاد اسلامی یزد برگزار شد.

کتاب ننه زهرا و پسرش اثر مرحوم محمد تقی عسگری کامران و گردآورندگی اسماعیل شریف‌نژاد و ذبیح جلیلی با ویراستاری کاظم کشمیرشکن و مرضیه دهقان پس از 30سال توسط انتشارات یاداشت نو تجدید چاپ شد.

اسماعیل شریف‌نژاد در این مراسم گفت: این کتاب داستان‌های کوتاه محمدتقی کامران است که به صورت پاورقی در نشریه ندای یزد منتشر می‌شده و در همان زمان هم به صورت کتاب چاپ شده‌بود.

وی با بیان این که کتاب ننه زهرا و پسرش سی سال قبل توسط چاپخانه گل بهار به چاپ رسیده بیان کرد: نویسنده کتاب با اینکه دانشجوی رشته حقوق بود به دنبال روزنامه‌نگاری رفت و در اولین دوره آکادمیک روزنامه نگاری کشور که در دانشگاه تهران برگزار می‌شد، شرکت‌کرد و فارغ‌التحصیل شد.

این فعال فرهنگی و ادبی در یزد با بیان این که نشریه ندای یزد پس از چند دهه همچنان فعال است، بیان کرد: نشریه ندای یزد که منتشر کننده داستان‌های ننه زهرا و پسرش به شمار می‌رود، ارزش‌های قابل توجهی دارد و اسناد به جامانده  آن در حوزه یزدشناسی اهمیت فراوانی دارد.

کتاب «ننه زهرا و پسرش» مجموعه‌ای از داستان های کوتاه مرحوم محمد تقی عسگری کامران با مضامین اجتماعی و فرهنگی است که بیش از سی‌سال پیش در نشریه ندای یزد به صورت پاورقی منتشر شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط