چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
بازدید معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی از مرکز پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب

معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی؛ با همراهی مدیر دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از مرکز پاسخگویی نمایشگاه کتاب بازدید کرد و اقدامات و سازوکار این مجموعه را جویا شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ سیدفرزاد نجات‌نیا، معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی با همراهی علی رمضانی مدیر دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از مرکز پاسخگویی نمایشگاه کتاب بازدید کرد.

نجات‌نیا در این بازدید، کار کارشناسان مرکز پاسخگویی دومین نمایشگاه مجازی کتاب را یک کار ملی و بزرگ توصیف کرد و ضمن تشکر از زحمات شبانه‌روزی آن‌ها، گفت: سعی ما این است که در این رویداد ملی کنار خانه کتاب و ادبیات باشیم و از کارشناسان حاضر در این مرکز هم برای این همکاری ملی با هدیه‌ای هرچند ناچیز قدردانی کنیم.
 
علی رمضانی هم در این بازدید ضمن اشاره به استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف برای اطلاع‌رسانی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و برنامه‌های جنبی آن، گفت: صداو سیما از روز اول نمایشگاه همراه ما بوده است، اما هنوز آن اطلاع‌رسانی عمومی که انتظار داشتیم، محقق نشده است.



رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ادامه داد: مثلا از مجموعه راه و شهرسازی خواستیم که تابلوهای عمومی در فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های راه‌آهن به پخش تیزرها و آنونس‌های نمایشگاه مجازی کتاب اختصاص دهند. درخواست‌های اینچنینی از هرکدام از دستگاه‌های دیگر هم داشتیم؛ یا مثلا سازمان زیباسازی شهرداری تهران دو روز است که کار خود را شروع کرده و به تدریج شهر را با پوسترهای نمایشگاه پر می‌کند. همچنین اپراتورهای تلفن همراه هم تبلیعات پیامکی برای نمایشگاه را آغاز کرده‌اند.

معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی در ادامه با علی رمضانی با حضور در بخش فنی سایت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، اطلاعات مربوط به میزان بازدید، میزان خرید، ترافیک سایت و این قبیل اطلاعات را از مدیر فنی سایت نمایشگاه جویا شد.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، از سوم بهمن‌ماه آغاز به‌کار کرده و علاقه‌مندان به خرید کتاب می‌توانند تا دهم بهمن‌ماه در این رویداد مشارکت داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها