سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
فروش 238 هزار و 943 نسخه کتاب در نمایشگاه مجازی/تا نیمه روز سوم

در مجموع 238 هزار و 943 نسخه کتاب در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به فروش رفته و میزان فروش کتاب در این دوره از نمایشگاه تا نیمه روز سوم بالغ بر 160 میلیارد ریال است.

 آزاده نظر‌بلند، معاون ارتباطات و پاسخگویی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره آمار فروش ریالی و تعداد نسخه کتاب دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران بیان کرد: تاکنون 238 هزار و 943 نسخه کتاب در نمایشگاه مجازی کتاب تهران به فروش رفته و میزان فروش کتاب در این دوره تاکنون بالغ بر 160 میلیارد ریال است.
 
وی درباره حضور استان‌ها در نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: استان تهران با رقمی بالغ بر 40 میلیارد ریال تاکنون پیشتاز خرید در نمایشگاه مجازی است. استان‌های خراسان‌رضوی با خرید بالغ بر 10 میلیارد‌‌ ریال، اصفهان با 9 میلیارد و قم با  7میلیارد ریال خرید، در رتبه‌های بعدی قرار دارند. 
 
معاون ارتباطات و پاسخگویی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران درباره کمترین میزان خرید در نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با 450 میلیون‌ ریال خرید از نمایشگاه مجازی کتاب تهران، تاکنون در میان استان‌ها کمترین خرید را ثبت کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها