دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
استفاده از ظرفیت 174 کتابخانه استان تهران در نمایشگاه مجازی

سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان تهران گفت: در طول برگزاری دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران 174 کتابخانه استان با ارائه رایانه جست‌‌وجوی کتاب در خدمت کاربران خواهد بود.

 علیرضا زند وکیلی، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ عنوان کرد: در طول برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران 174 کتابخانه استان تهران که 91326 نفر عضو دارند، با در اختیار گذاشتن رايانه جست‌و‌جوي كتاب در كتابخانه‌های عمومی استان فرایند دنبال کردن سايت اخبار نمايشگاه به نشانی ketab.ir و همچنین خريد آنلاين كتاب از نمایشگاه مجازی کتاب به نشانی book.icfi.ir را انجام می‌دهند.

وی افزود: با توجه به اهميت مشارکت نهاد کتابخانه های عمومی کشور در برگزاري دومین نمايشگاه مجازي كتاب تهران، درباره امکان استفاده از کتابخانه‌های عمومی کشور برای خرید آنلاین از نمایشگاه مجازی کتاب اطلاع‌رسانی کردیم.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران عنوان کرد: همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، کتابخانه‌های عمومی استان تهران تلاش می‌کنند با هماهنگی روساي ادارات و مسئولان كتابخانه‌هاي عمومي شهر تهران برای اطلاع‌رساني همه‌جانبه، همکاری لازم را انجام دهند.
 
وی درباره اقدامات دیگر کتابخانه‌های عمومی استان تهران در طول برگزاری نمایشگاه اظهار کرد: اطلاع رسانی اخبار نمایشگاه در كانال‌ها و گروه‌هاي مجازي که با كتابخانه‌هاي عمومي استان در ارتباط‌اند، پيگيري دريافت پوستر نمايشگاه برای نصب در كتابخانه‌ها و همچنین اطلاع‌رساني برگزاري نمايشگاه مجازی کتاب از طريق کتابخانه‌ها ازدیگر اقدامات انجام شده برای مشارکت در برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب امسال است.
 
زند وکیلی در ادامه گفت: ارسال اخبار نمايشگاه مجازی کتاب تهران براي رابطان خبري شهرستان‌ها و اعضای انجمن برای باز نشر در سايت ادارات شهرستان‌ها، رايزني لازم برای انتشار پوستر و خبر نمايشگاه در كانال روابط عمومي‌هاي استان با همكاري استانداري تهران، ارسال خبر نمايشگاه در پرتال استانداري و فرمانداري و همچنین ارسال پيامك اطلاع‌رساني نمايشگاه براي همكاران، كتابداران و گروه‌هاي هدف از دیگر اقدامات کتابخانه‌های عمومی استان تهران در طول برگزاری نمایشگاه است.
 
دومین نمایشگاه مجازی کتاب از سوم تا بهمن‌ماه برگزار می‌شود. در این دوره از نمایشگاه بیش از 2000 ناشر داخلی ثبت‌نام کردند. در بخش بین‌الملل نمایشگاه هم ناشرانی از 15 کشور شرکت کردند و بیش از 20 هزار عنوان اثر ارائه شده است. وبسایت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به نشانی book.icfi.ir است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها