یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
معرفت به امام زمان (عج) هدف نویسنده‌ها باشد

تولیت مسجد مقدس جمکران در دیدار با همکاران خانمِ انتشارات این مسجد ضمن ابراز خوشحالی از همکاری بانوان در عرصه نویسندگی، تصریح کرد: هدف اصلی نویسندگی برای چنین انتشاراتی مسئله معرفت به امام زمان (عج) باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن برنامه تجلیل و تقدیر از بانوان عرصه فرهنگ و ادب با حضور تولیت مسجد مقدس جمکران حجت‌الاسلام و المسلمین رحیمیان، محمد حسنی، مدیرعامل انتشارات کتاب جمکران و بیش از ۱۲۰‌ نفر از بانوان نویسنده، ویراستار، تصویرگر و همکار انتشارت کتاب جمکران از استان قم و شهرهای اطراف برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین رحیمیان در ابتدای این نشست ضمن خواندن غزلی از خود در مدح حضرت زهرا (س)، به بیان خاطراتی از امام خمینی (ره) در تجلیل از مقام زن پرداخت و گفت: از حضور پررنگ و معجزه‌آسای بانوان در تمامی عرصه‌های نهضت و انقلاب تقدیر و تشکر می‌کنم.
 
وی ضمن ابراز خوشحالی از همکاری جمع کثیری از بانوان در عرصه نویسندگی، تصریح کرد: در زمینه همکاری خاص با انتشارات مسجد جمکران محتوا و هدف اصلی نویسندگی برای چنین انتشاراتی را  معرفت به امام زمان (عج) قرار دهید و درباره شخصیت‌های فراوان و مهم مرتبط با ایشان داستان‌های متنوع و جذاب بنویسد.
 
تولیت مسجد مقدس جمکران در بخشی از صحبت‌های خود یادآور شد: خداوند در قرآن یک الگو برای تمامی کسانی که ایمان آورده‌اند، قرار داده‌است، در کل تاریخ بشر، یک زن را به نام آسیه مثال زده، ‌که نشان می‌دهد زن دارای چنان ظرفیتی است که به نقطه اوج برسد و الگو و اسوه در طول تاریخ عالم برای همه انسان‌ها شود.
 
وی اضافه کرد: من سال‌هایی که در بنیاد شهید بودم نقشی که زن‌ها در نهضت، دفاع مقدس و تا به امروز ایفا کردند را در حد معجزه دیدم.
 
رحیمیان افزود: به خاطر همکاری با مسجد جمکران که متفاوت‌ترین خانه خدا و توحیدی‌ترین مسجد است، تبریک و سپاس‌گزاری خودم را عرض می‌کنم و بدانید که خدمت‌گزاری در این مسجد ارزش بالایی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها