پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۴
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کهک معرفی شد

غلام‌حسین نجفی با حکم سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم به‌عنوان رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کهک معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، با حضور علیرضا گلچین‌پور، سرپرست فرمانداری کهک و با حکم سجاد عمرانی، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم غلام‌حسین نجفی به‌عنوان رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کهک معرفی شد.

در حکم  غلام‌حسین نجفی آمده است:
نظر به تجارب و سوابق جنابعالی، در راستای اجرای ساختار سازمانی و تشکیلات جدید نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تحت عنوان رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کهک منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال در انجام وظایف محوله و نیل به اهداف نهاد کتابخانه‌هاي عمومی کشور موفق باشید.

یادآوری می‌شود سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، با حضور در فرمانداری کهک با علیرضا گلچین‌پور، سرپرست فرمانداری این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، سجاد عمرانی با اشاره به اهمیت حضور و خدمت رسانی کتابداران در شهرستان کهک گفت: خوشبختانه در حال حاضر سه کتابخانه عمومی در شهرستان کهک حضور فعال دارند و مورد استقبال مردم فرهنگ دوست این منطقه قرار گرفته است.

وی افزود: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم آمادگی این را دارد که با توجه به ظرفیت موجود در شهرستان کهک، در صورت فراهم شدن زیرساخت‌ها، خدمات فرهنگی خود را به وسیله کتابخانه سیار به 18 روستای این شهرستان نیز ارائه کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها