پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
رونمایی از«کلاهی که پس معرکه ماند» در اصفهان

کتاب «کلاهی که پس معرکه ماند» نوشته محمد کشاورز روز دوشنبه (4 بهمن ماه) ازساعت 17 باحضور علی خدایی در شهرکتاب اردیبهشت اصفهان رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در اصفهان، مجموعه‌ «کلاهی که پس معرکه ماند» شامل 9 داستان کوتاه این نویسنده‌  است که هر کدام از داستان‌ها فضای مستقلی دارند و روحی مشترک آن‌ها را به هم متصل می‌کند.

محمد کشاورز (زاده ۱۳۳۷ در شیراز)، نویسنده معاصر ایرانی است. این نویسنده از اولین کتابش «پایکوبی» که در دهه‌ هفتاد بسیاری را با نام او آشنا کرد، تا امروز یکی از بهترین داستان‌کوتاه‌نویسان ایران است. دو کتاب مطرح دیگر او یعنی «بلبل حلبی» و «روباه شنی» استقبال مخاطبان و جوایز گوناگونی نیز برای او به همراه آوردند.

وی از سال ۸۵ تا ۸۶ سردبیر مجله «عصر پنجشنبه» بود. برای نگارش داستان «شهود» از کتاب «پایکوبی» برنده جایزه ادبی گردون شد. دومین مجموعه او «بلبل حلبی» در سال ۱۳۸۴ جایزه ادبی اصفهان، جایزه فرهنگ پارس و جایزه منتقدان و نویسندگان مطبوعاتی را در بخش داستان کوتاه از آن خود کرد. مجموعه‌داستان «روباه شنی»را در سال ۱۳۹۵ نوشت که در سی و چهارمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، به‌عنوان کتاب سال ایران ایران برگزیده شد.

رونمایی ازکتاب «کلاهی که پس معرکه ماند» نوشته محمد کشاورز در روز دوشنبه (4 بهمن‌ماه) ازساعت 17 باحضور علی خدایی در شهرکتاب اردیبهشت اصفهان برگزار می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها