دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
اثری اقتباسی از آثول فوگارد بر روی صحنه نمایش 

کتاب «پیوند خونی» نوشته آثول فوگارد است که در سال ۱۹۶۱ در آفریقای جنوبی نوشته شده است و مباحثی چون تبعیض نژادی و آپارتاید را مطرح می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اشکان صادقی کارگردان نمایش «پیوند خونی» دراین باره می‌گوید: فوگارد سال‌ها در مقابل بی‌عدالت‌ها مبارزه کرد؛ او نمونه کامل یک هنرمند متعهد و ملتزم به اصول انسانی است. 

این کارگردان می‌گوید: فوگارد در آثارش تلاش می‌کند تا جدای از تمام تبعیض‌ها یک انسان برتر را به تصویر بکشد.

صادقی درباره این نمایش که هر روز از 19 دی‌ماه و از ساعت 19 در مجموعه خانه هنر آبان روی صحنه می‌رود، گفت: دو برادر یکی سیاه و دیگری دو رگه در پی تنهایی خود، رو به سوی امیدهای واهی و دلبستگی‌های عاطفی‌شان روزمرگی را تجربه می‌کنند تا اتفاقی زندگی‌شان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و در ادامه شاهد اتفاقات دیگری هستیم.

عوامل این نمایش عبارتند از گروه موسیقی سعید خرمیان و پردیس پیراهش، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز محمدجواد ملک‌زاده، مدیر اجرایی رضا گنجی، منشی صحنه سارا سعادت‌نیا، مدیرصحنه حامد لطفی، مشاور پروژه محمدرضا بهشتیان، طراح صحنه کورش آصف وزیری، طراح گریم عاطفه رضایی، طراح لباس اکرم بایه، دستیاران لباس دریا اسدی و فاطمه بابایی و نیلوفر منفرد، عکاس مونا فاضلی، طراح پوستر غزل امین‌نیا، روابط‌عمومی و مدیر تبلیغات علیرضا یونسی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها