دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
همایش «مارکتینگ در نشر» چهارشنبه 29 دی برگزار می‌شود

همایش «مارکتینگ در نشر» چهارشنبه 28 دی با حضور رضا نیکنام؛ مدیر نشر ویدا توسط انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، چهارمین برنامه‌ی نشر ـ ناشر ـ تجربه  با حضور رضا نیکنام؛ مدیر نشر ویدا و برزو سریزدی؛ کارشناس ـ مجری این برنامه چهارشنبه 28 دی برگزار می‌شود.
 
در بخش اول این نشست آنلاین درباره‌ مارکتینگ در نشر که شامل نیازسنجی، تولید بر حسب نیاز، شناخت بازار و فروش کالای تولیدشده است،د صحبت می‌شود و در بخش دوم درباره رمان نوجوان و جوان، کپی‌رایت، سرمایه‌گذاری در صنعت نشر در شرایط فعلی، تغییر شیوه‌نامه بانک‌ها برای صنعت نشر و سرمایه‌گذاری افراد شخصی؛ بحث و گفت‌وگو خواهد شد و در پایان گفت‌وگو نیز به سؤالات مخاطبان پاسخ داده می‌شود.
 
در مجموعه برنامه‌های نشر- ناشر- تجربه با دعوت از ناشران موفق و گفت‌وگو با آنها ناشران تازه‌کار را با چالش‌های این شغل آشنا کرده و راهکارهای عملی پیش روی آنها قرار داده تا مسیر درست و همواری را برای ادامه‌ کار خود انتخاب کرده و به جای فرضیات، تئوری‌ها و بعضاً نقشه راه نادرست از تجربیاتی که امتحان پس داده‌اند استفاده کنند.
 
همایش (مارکتینگ در نشر) چهارشنبه 29 دی ماه از ساعت 16 تا  17 در صفحه‌ اینستاگرام انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان به نشانی anjomanketabeKodak برگزار می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها