یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
آغاز فعالیت نخستین باشگاه کتابخوانی در آباده

اولین باشگاه کتاب‌خوانی آباده با حضور رییس انجمن کتاب آباده در شهرداری این شهر آغاز به کار کرد.

شهردار آباده امروز یکشنبه 26 دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، اعلام کرد: با توجه به اهمیت کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه  اولین جلسه باشگاه کتاب‌خوانی با هدف ارتقای دانش و تشویق کارمندان به مطالعه در شهرداری آباده برگزار شد.

هادی مقصودی، افزود: آباده همیشه ظرفیت‌های بسیار بالایی در زمینه مطالعه و کتاب‌خوانی داشته است و با توجه به این موضوع و با هدف انتخاب شهر آباده به عنوان پایتخت کتاب، باشگاه کتابخوانی شهرداری آباده راه‌اندازی شد.

محسن خلیفه، رییس انجمن کتاب شهرستان آباده نیز خبر داد: با موافقت فرماندار شهرستان آباده، جریان کتابخوانی در همه ادارات این شهرستان فراگیر خواهد شد.

وی، افزود: جلسات هر باشگاه هفتگی است و هر هفته به مدت 10 دقیقه قسمتی از کتاب مورد مطالعه به قید قرعه توسط یکی از اعضای باشگاه ارائه می‌شود و پس از آن سایر اعضا درباره موضوع این بخش از کتاب به تبادل نظر می‌پردازند.
 
رییس انجمن کتاب آباده افزود: در هر نشست هفتگی بنا به تشخیص مدیر سازمان مربوطه به عضوی که به ارائه پرداخته، پاداش تعلق می‌گیرد. هم‌چنین در پایان مطالعه هر عنوان کتاب، انجمن کتاب شهرستان مسابقه‌ای از محتوای کتاب برگزار می‌کند و به نفرات اول تا سوم هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت.

یادآور می‌شود: باشگاه‌های کتابخوانی زیر نظر انجمن کتاب شهرستان آباده فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها