یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
نشست معرفی كتاب «سليماني عزيز» در مياندوآب برگزار شد

همزمان با روز مقاومت، نشست معرفی و نقد كتاب «سليمانی عزيز» در كتابخانه علامه دهخدا مياندوآب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان غربی، همزمان با سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و روز مقاومت، كتاب «سلیمانی عزیز» با حضور حسین فرج‌زاده، جانشین فرمانده سپاه پاسدران میاندوآب؛ رامین وحدانی، رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان و جمعی از مسئولین و كتابداران كتابخانه‌های عمومی شهرستان میاندوآب، صبح  امروز  ۱۹ دی‌ماه  همزمان با روز مقاومت در محل سالن جلسات اداره این شهرستان، برگزار و از طریق فضای مجازی بر بستر اسكای روم پخش شد.

حسین فرج‌زاده، جانشین فرمانده سپاه پاسدران با تاكید بر اینكه هر چیزی كه مزین به نام سردار باشد، ارج و منزلت می‌یابد، گفت: هر كلمه و هر خط كتاب «سلیمانی عزیز» نیز ارزشی والا داشته و  كتاب با طرح گفتگوها و خاطرات شفاهی دوستان، همرزمان و آشنایان شهید سلیمانی، سعی دارد با قلمی ساده و دلنشین، گوشه‌ای از زندگی مرد همیشه در صحنه جبهه مقاومت را ‍‍پیشكش نگاه خوانندگان كند.

وی با اشاره به همزمانی دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها با ایام شهادت بانوی دو عالم، حضرت زهرا (س) افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) تا پای جان، در حمایت از حضرت علی (ع) و ولایت ایشان ایستادگی كرد و در واقع اولین شهید راه ولایت محسوب می‌شوند و سردار سلیمانی از این لحاظ سرنوشت مشابهی با ام‌ابیها داشته و در راه ولایت تا پای جان ایستادگی كردند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران میاندوآب، با تاكید بر اینكه سلیمانی یک شی نیست كه به دوست داشتن صرف آن بسنده كنیم، گفت: سلیمانی یک مكتب، یک تفكر و یک جهان‌بینی است و بر هر فرد و جوان ولایتمداری لازم است پیرو این خط فكری و این مكتب باشد.

حسین فرج‌زاده، ضمن خواندن برخی از روایت‌ها و خاطرات موجود در «سلیمانی عزیز» گفت: جای جای این كتاب مرا به اشک و غم واداشته و دلم برای سختی‌هایی كه سردار بزرگوار برای دفاع از خاک و آبروی این كشور متحمل شده همچنان داغدار است.

درپایان این جلسه حسین فرج‌زاده و علی عباسی با بازدید و عضویت در كتابخانه شهید مهدی باكری میاندوآب، مهر تاییدی بر حمایت و پشتیبانی خود از كتابخانه‌های عمومی و برنامه‌های فرهنگی این شهرستان زدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها