شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
وبینار «عملیاتی‌سازی الگوی بومی مدیریت بحران در سازمان‌ها» برگزار می‌شود

فائزه فرهودی، دانش‌آموخته مقطع دکترای تخصصی علم اطلاعات و دانش‌شناسی از برگزاری وبینار «عملیاتی‌سازی الگوی بومی مدیریت بحران در سازمان‌ها» خبر داد و گفت: این دوره آموزشی از 20 دیماه امسال آغاز می شود و تا 4 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

فائزه فرهودی، دانش‌آموخته مقطع دکترای تخصصی علم اطلاعات و دانش‌شناسی و مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری مدیریت دانش فارابی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) عنوان کرد: وبینار «عملیاتی‌سازی الگوی بومی مدیریت بحران در سازمان‌ها» با هدف آشنا‌یی کارمندان سازمان‌ها و دانشجویان با مبانی مدیریت بحران سازمانی برگزار می‌شود. 

وی افزود: دوره آموزشی «عملیاتی‌سازی الگوی بومی مدیریت بحران در سازمان‌ها» از 20 دیماه امسال آغاز می‌شود و تا 4 بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

فرهودی گفت: در این دوره ضمن آشنایی با مولفه‌ها و نحوه ساخت الگوی مدیریت بحران در سازمان‌ها و پرداختن به ضرورت این امر، چگونگی عملیاتی‌سازی آن در سازمان‌ها بیان خواهد شد.

وی معتقد است: همه سازمان‌ها و مدیران و کارمندان آن‌ها و همچنین دانشجویان لازم است که حداقل با مبانی مدیریت بحران آشنا باشند تا در مواقع ضروری بتوانند از دانسته‌های خود در این زمینه به درستی بهره ببرند.

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری مدیریت دانش فارابی عنوان کرد: تصوری که ما از بحران داریم، ممکن است به سیل، زلزله و آتش‌سوزی محدود شود درحالی‌ که این بحران‌‌ها مخصوصا در سازمان‌ها بسیار متنوع‌تر و گسترده‌تر از بحران‌های طبیعی است. 

وی تاکید کرد: ممکن است چالش‌هایی در جریان کارهای روزمره اداری پیش بیاید اما پنهان باشند و دیده نشوند. بهتر است بدانیم تبعات این بحران‌های زودگذر به‌زودی دامن‌گیر همه کارمندان خواهد شد. چالش‌های موجود و پنهان اداری می‌تواند خطرسازتر از بحران‌های طبیعی مثل سیل و زلزله‌ باشند که قابل دیدن هستند. 

فرهودی گفت: باید الگویی برای مدیریت بحران در تمام سازمان‌ها تدوین شود و قبل از وقوع هر بحرانی باید این الگو به تصویب مدیران ارشد برسد تا بتوان به صورت اجرایی از آن استفاده کرد. همچنین تشکیل بخش یا گروهی به عنوان تیم مدیریت بحران در همه سازمان‌ها ضروری و لازم به نظر می‌رسد.  

وی افزود:دوره آموزشی «عملیاتی سازی الگوی بومی مدیریت بحران در سازمان‌ها» دوشنبه‌ها از ساعت 10تا12 برگزار می‌شود و در پایان دوره، گواهی‌نامه معتبر برای شرکت کنندگان صادر خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به  لینک  http://lms.nlai.ir مراجعه کنند. 

وی افزود: هزینه ثبت‌نام برای دانشجویان کارشناسی 35درصد و برای دانشجویان کارشناسی ارشد 25درصد تخفیف خواهد داشت. 



 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها