سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
عصر شعر مجازی «جهان مرد» برگزار شد

عصر شعر مجازی «جهان مرد» باحضور شاعران فارسی زبان افغانستانی و پاکستانی و شاعرانی از چند استان ایران به میزبانی مشهد بصورت برخط برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خراسان رضوی عصر شعر مجازی «جهان مرد» به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی باحضور شاعران فارسی زبان افغانستانی، پاکستانی و هندی به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و مشارکت شاعران استان‌های خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، قم و گلستان ظهر امروز سه شنبه 14 دی ماه برگزار شد.
 
در این مراسم ابوالفضل مبارز، عاطفه سادات موسوی و عاطفه جعفری، شاعران اهل افغانستان به خوانش سروده های خود با محوریت شخصیت حاج قاسم سلیمانی پرداختند.
 
در ادامه قاسم مهرنیا از استان خراسان شمالی، جعفر عباسی از استان خراسان جنوبی، عباسعلی صباغ زاده از سیستان و بلوچستان، احمد شهریار شاعر پاکستانی و حمزه محمودی شاعر اهل افغانستان و آخوند قره‌جه شاعر ترکمن، محمد نادر امیری و محمد اسحاق رسولی شاعران اهل افغانستان به خوانش سروده های خود پرداختند.
 
در این نشست حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: همایش «جهان مرد» به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور با همکاری کنگره بین المللی انتقام سخت به میزبانی استان خراسان رضوی و حضور شاعرانی از استانهای خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، قم و گلستان برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه برگزاری این قبیل برنامه‌ها کمترین کار برای ادای دین به حاج قاسم سلیمانی است، افزود: عنوان «جهان مرد» به واسطه جمعیت بالای علاقمندان او در سراسر جهان است که با هر قوم و مذهبی که به دنبال صلح و آرامش جهانی هستند، بسیار بجا و مناسب است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها