پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
توزیع یک‌صد نسخه از بیانیه گام دوم انقلاب در همایش 9‌دی‌

در همایش بزرگداشت 9 دی خرم‌آباد یکصد جلد بیانه گام دوم انقلاب خطاب به مردم ایران در بین شرکت‌کنندگان به‌خصوص جوانان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان، همایش بزرگداشت حماسه ۹ دی پیش از ظهر امروز در مصلی الغدیر خرم‌آباد با گرامی‌داشت یاد سردار سلیمانی، با حضور مسئولان ارشد استان و آحاد مردم برگزار شد.

در این مراسم، به همت انتشارات «هاویر» یک‌صد نسخه از بیانیه گام دوم انقلاب، خطاب به ملت ایران‌(حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر انقلاب)، منتشر شده از سوی انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به موسسه‌ پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی بین شرکت‌کنندگان به‌ویژه جوانان اهدا شد.

اسدزاده، مدیرمسئول انتشارات هاویر هدف از این اقدام را آشنایی بیشتر نسل جوان با این بیانیه مفید عنوان کرد و گفت: بیانیه‌ گام دوم انقلاب برای مردم به‌ویژه جوانان به مثابه منشوری برای خودسازی و تمدن‌سازی است و فصل جدیدی از زندگی جمهوری اسلامی را رقم خواهد زد.
 

استاندار لرستان در این مراسم بیان کرد: حماسه ۹ دی روز عاشوراییان، روز مقابله با تمامیت‌خواهی، بصیرت، روز مقابله با فتنه‌گران و حمایت از قانون اساسی است.

وی با اشاره به اینکه ۹دی نقطه عطف نظام اسلامی ایران است افزود: دموکراسی دارای ارکانی ازجمله قانون، احزاب، مجلس و رسانه است که در بین این ارکان دموکراسی قانون دارای برجستگی بیشتری است و اگر قانون نباشد هیچ کدام از ارکان انقلاب معنا ندارد.

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه ۹ دی روز بصیرت است، بصیرت را‌ بدل فتنه دانست و گفت: بصیر کسی است که از خودش عبور می‌کند. عبور از خودخواهی از وجوه بصیرت است و بصیرت عبور از خود و توجه به خدا و چنگ زدن به ریسمان ولایت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها