پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
هفتمین برنامه شعرخوانی «حماسه‌ واژه‌ها» در مشهد برگزار شد

هفتمین برنامه شعرخوانی «حماسه واژه‌ها؛ آیینه چهل سال شعر فارسی» با محوریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همت موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در خراسان‌رضوی، این برنامه ادبی به‌مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همچنین ایام شهادت حضرت فاطمه(س) با حضور جمعی از شاعران برجسته کشور و اهل شعر و ادب با رعایت شیونه‌نامه‌های بهداشتی شب گذشته چهارشنبه(8‌دی‌ماه) در تالار فرهنگی نور مشهد مقدس اجرا شد. 

محمدعلی مجاهدی(پروانه)، محمدجواد غفورزاده(شفق)، حمیدرضا شکارسری، عبدالجبار کاکایی، رضا اسماعیلی، محمودرضا اکرامی‌فر، مصطفی محدثی خراسانی، هادی جانفدا، قاسم صرافان، سیدمحمد جواد شرافت، عالیه مهرابی، سیدحسین سیدی، ابوطالب مظفری، سیدابوالفضل مبارز و راضیه رجایی از شهرهای مختلف در این برنامه شعرخوانی حضور داشتند. سعید بیابانکی، شاعر، اجرای برنامه را برعهده داشت. 

این شاعران پیشکسوت و جوان کشور، اشعار منتخب خود را در قالب‌های گوناگون همچون غزل، دوبیتی و رباعی در رثای سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) خواندند که مورد توجه حاضران نیز قرار گرفت.

برنامه شعرخوانی حماسه واژه‌ها، یک برنامه مناسبتی با محوریت مروری بر چهل سال شعر فارسی پس از انقلاب اسلامی است که به همت انجمن ادبی رضوی موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی همواره چند روز زودتر ضبط آن انجام می‌شود تا بتوان آن را برای ادب‌دوستان در مناسبت مورد نظر از رسانه ملی و شبکه‌های اجتماعی پخش کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها