چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
پنج کتاب از شاعران پیشکسوتان فیروزآباد رونمایی شد

آئین رونمایی از پنج عنوان کتاب از شاعران پیشکسوت فیروزآباد و نکوداشت آنها در تالار هنر این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزآباد پیرامون این رویداد فرهنگی، گفت: شعر با تاریخ و فرهنگ و هنر مردم شهرستان فیروزآباد عجین شده است و این مردم به شعر و ادبیات هم به لحاظ ارزشی بودن و هم تاثیرگذاری و جایگاه آن اهمیت ویژه‌ای می‌دهند. از طرفی هنرمندان شعر و ادب شهرستان فیروزآباد نیز دارای استعدادهای خاص خدادادی و کم‌نظیر در عرصه شعر و ادب هستند، لذا این مراسم رونمایی به آثار هنرمندان شاعر اختصاص داده شده است.

سلیمان شریفی افزود: کتاب‌های «با سایه‌های گم‌شده» از زنده‌یاد خلیل اولاد، «صد زمستان گریه» اثر بهرام وکیلی، «رقص سنگ» اثر عبدالله پناهی، «بر مدار هیچ» اثر استاد مسیح‌الله اصلاحی و «با پنجره و ماه و غزل» اثر سیروس بصیری، پنج کتابی بودند که رونمایی شدند و با به بازار آمدن آن‌ها، بالندگی و شوری در ادبیات شهرستان فیروزآباد برساختند.

یادآور می‌شود: پس از برگزاری این آیین رونمایی، بیش از پنج محفل ادبی در انجمن شعر و ادب شهرستان فیروزآباد، پیرامون نقد و بررسی و تلاش در جهت چاپ مجدد این آثار و چاپ دیگر آثار این پنج شاعر پیشکسوت شهرستان تشکیل شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها