چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
رونمایی از کتاب «معنویت اجتماعی در مکتب سلیمانی»

آیین رونمایی از کتاب «معنویت اجتماعی در مکتب سلیمانی» دوشنبه 13 دی‌ماه در فرهنگسرای اندیشه برگزار میَ‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «معنویت اجتماعی در مکتب سلیمانی» نوشته محمدجواد رودگر، به مناسبت دومین سالگرد درگذشت سردار قاسم سلیمانی توسط سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر می‌‌شود.

مراسم رونمایی از انتشار این کتاب که قرار است از سوی موسسه اندیشه معاصر و با قیمت 50000 تومان وارد بازار نشر شود، دوشنبه 13دی‌ماه در محل فرهنگسرای اندیشه به آدرس تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، پارک اندیشه برگزار می‌شود.

زندگی سردارشهید سلیمانی نقطه عطفی درسلوک حماسی - انقلابی و عرفان اجتماعی - تمدنی در دوره نوین است. او باب جدیدی درساحت سلوک و عالم عرفان عملی گشود و معنویت متعالیه توحیدی، عبودی، حبی، ولائی و فرهنگساز، تحول زا و تمدن پرداز مبتنی بر عنصر مقاومت درونی و برونی را در عمل و عینیت اجتماعی به جامعه اسلامی و انسانی معاصرهدیه کرد.

حیات و ممات سلیمانی نشان داد که سلوک و سیاست، معنويات و اجتماعيات، درون‌گرائی برون‌نگرانه، خلسه و عرصه، خلوت و جلوت، عرفان و حماسه نه تنها مانعة‌الجمع نیستند، بلکه قابلیت جمع سالم دارند و زندگی مجاهدانه معنوی سردار سليمانی أسوه حسنه‌ای در این خصوص است.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها